N11 Entegrasyon İşlemleri
Last updated
Last updated
Mağaza - API Bilgilerini Alma
N11 API bilgisi almak için https://so.n11.com üzerinden mağaza paneline giriş yapılır. Sağ üst köşede bulunan Hesabım menüsünden API Hesapları sekmesine tıklanır.
Açılan ekranda Yeni Hesap Oluştur butonuna tıklanır. Bu işlemin sonucunda API hesap bilgileri n11.com satıcı paneli üzerinde kayıtlı olan e-mail adresine mail yoluyla iletilir.
N11 Entegrasyon Başlatma
N11 API bilgilerine erişildikten sonra Payer panelinde üst alandan "+" butonuna tıklanır. Açılan pencereden N11 seçilir.
Açılan ekranda N11 Entegrasyonu alanında e-mail ile iletilen API Key ve API Secret bilgisi yazılır ve Kaydet butonuna tıklanır.
N11 Gösterge Paneli
N11 Gösterge Paneli'ni görüntülemek için N11 üzerine gelip Gösterge Paneli seçeneğine tıklanır.
Gösterge paneli altında mağaza bazında siparişler ile ilgili istatiksel veriler görüntülenebilir. Paket kullanım istatistikleri görüntülenebilir. Mağazaya gelen siparişler, "Siparişler" alanında görüntülenir. Sipariş satırında "İşlemler" butonuna tıklayarak sipariş ile ilgili işlemler gerçekleştirilebilir.
Genel Arama bölümünden Numara, Müşteri gibi değerler ile arama yapılabilir. Sayfada gösterilecek kayıt sayısı sol alt kısımdan düzenlenebilir. Sağ al kısımdan sayfalar arası geçiş yapılabilir.
Pazaryeri Soruları alanından mağazaya sorulan sorular görüntülenebilir ve cevaplanabilir.
N11 Sipariş Aktarımı
N11 sipariş aktarım işlemleri 3 şekilde yapılır:
- Tarih aralığı ile sipariş aktarımı - Sipariş id değeri ile aktarım - Varsayılan sistem ayarları ile sipariş aktarımı
Tarih aralığı ile sipariş aktarmak için N11 Gösterge panelinde sağ üst köşede bulunan Siparişleri Aktar butonuna tıklanır. Takvimden uygun tarih aralığı seçilir ve Aktar butonuna tıklanır. Sipariş id değeri ile aktarım işlemi için ilgili alana id değeri girilir ve Aktar butonuna tıklanır. Varsayılan sistem ayarlarında aktarım yapmak için yine aynı menüde Sistem Ayarları İle Aktar butonuna tıklanır.
N11 Ürün Aktarımı
N11 ürünlerini Payer'e aktarmak için N11 Menüsü > N11 Ürünleri seçilir.
Açılan ekranda Payer'e aktarılmış olan N11 ürünleri görüntülenebilir. Sağ üst köşede bulunan N11 Ürünlerini Aktar butonuna tıklayarak N11 ürünleri Payer'e aktarılabilir.
Ürün Yayına Çıkarma
N11 ürün yayına çıkarma ekranında Kategori Eşleme sekmesinde ürünü N11 üzerinde yayına çıkarmak için kategori ve marka seçme işlemi tamamlanmalıdır.
Ardından Ürün Detayları sekmesine geçiş yapılır. Bu sekmede ürün adı, barkod, fiyat ile ilgili kontroller ve düzenlemeler yapılabilir.
Sayfanın aşağısında ürün detayları ve görseli ile ilgili kontroller ve düzenlemeler yapılabilir.
Ürün bilgileri ile ilgili kontrol ve düzenlemeler tamamlandıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde bulunan Ürünü Satışa Çıkar butonuna tıklanarak ürün ilgili pazaryerinde satışa çıkarılabilir.
N11 Kategori Eşleme
N11 Kategori Eşleme işlemi için N11 Menüsü > N11 Kategori Eşleme butonuna tıklanır. Açılan ekranda mevcut eşleşmiş kategoriler görüntülenebilir.
Yeni Kayıt butonuna tıklanarak yeni kategori eşlemesi yapılabilir.
N11 Kategori Eşleme Düzenleme Ve Silme
N11'de mevcutta eşlenmiş kategorileri düzenlemek için eşleme satırında İşlemler > Eşleştirme Düzenle butonuna tıklanır.
Açılan ekranda Payer Kategorisi ve N11 Kategorisi bilgileri düzenlenir. Kaydet butonuna tıklanarak işlem tamamlanır.
Eşleşme kaydı silmek için mevcut eşleşme satırında İşlemler > Eşleştirme Sil butonuna tıklanarak eşleştirme başarıyla silinebilir.
Yeni Kategori Eşleme Kaydı Oluşturma
N11'de yeni kategori eşlemesi oluşturmak için Kategori Eşleme sayfasında sağ üst kısımda bulunan Yeni Kayıt butonuna tıklanır. Açılan ekranda Payer Kategorisi ve N11 Kategorisi bilgileri seçilir.
İlgili alanlar doldurulduktan sonra Kaydet butonuna tıklanarak işlemler tamamlanır.