Payer Entegrasyon
  • Payer Entegrasyon
    • Ürün Yönetimi
    • Sipariş Yönetimi
    • Tanımlamalar
      • Genel Tanımlar
        • Marka Tanımları
        • Kategori Tanımları
        • Özel Alan Tanımları
        • Vergi Oranları
      • Aktarım Kayıtları
      • Döviz Kurları
      • Veri Kaynağı Şablonları
      • Kargo Entegrasyonları
    • Destek Merkezi
      • Destek Merkezi
      • Taleplerim
      • Payer Akademi
      • Sık Sorulan Sorular
      • API Dokümantasyonu
    • Profil
      • Profil Bilgilerim
      • Lisans Bilgilerim
        • Pazaryeri Entegrasyonu Lisans İşlemleri
          • Logo İşbaşı Lisans İşlemleri
          • Netsis ve Logo ERP Lisans İşlemleri
        • Kargo Entegrasyonları Lisans İşlemleri
    • Entegrasyonlar
      • Pazaryeri Entegrasyonları
        • Allesgo Entegrasyon İşlemleri
        • Amazon Entegrasyon İşlemleri
        • Hepsiburada Entegrasyon İşlemleri
        • Çiçeksepeti Entegrasyon İşlemleri
        • Idefix Entegrasyon İşlemleri
        • N11 Entegrasyon İşlemleri
        • Pazarama Entegrasyon İşlemleri
        • PttAvm Entegrasyon İşlemleri
        • Trendyol Entegrasyon İşlemleri
        • Trendyol Hızlı Market Entegrasyon İşlemleri
        • Vodafone Entegrasyon İşlemleri
      • E-Ticaret Entegrasyonları
        • Woocommerce Entegrasyon İşlemleri
        • Shopify Entegrasyon İşlemleri
        • Ideasoft Entegrasyon İşlemleri
        • Opencart Entegrasyon İşlemleri
        • Ticimax Entegrasyon İşlemleri
        • TSoft Entegrasyon İşlemleri
        • Wix Entegrasyon İşlemleri
      • Kargo Entegrasyonları
        • Aras Kargo Entegrasyonu
        • HepsiJet Kargo Entegrasyonu
        • Mng Kargo Entegrasyonu
        • Ptt Kargo Entegrasyonu
        • Pts Kargo Entegrasyonu
        • Sendeo Kargo Entegrasyonu
        • Ups Kargo Entegrasyonu
        • Yurtiçi Kargo Entegrasyonu
        • City Kargo Entegrasyonu
    • Logo Tiger
    • Logo Netsis
    • Logo J-Platform
    • Logo Bulut ERP
Powered by GitBook
On this page
  1. Payer Entegrasyon
  2. Entegrasyonlar
  3. Pazaryeri Entegrasyonları

Çiçeksepeti Entegrasyon İşlemleri

PreviousHepsiburada Entegrasyon İşlemleriNextIdefix Entegrasyon İşlemleri

Last updated 1 year ago

Mağaza - API Bilgilerini Alma

Çiçeksepeti API bilgisi almak için bayi.ciceksepeti.com adresine kullanıcı adı ve şifre ile üye girişi yapılır.

Eğer API bilgisine erişim sağlandıysa sol menüde bulunan Ürün & Pazarlama Yönetimi kısmına tıklanır.

Açılan ekranda sol menüde Ürünlerim altında yer alan Ürün Listesi kısmına tıklanır.

Ardından Ürün Listeleme başlığının yanında Api Erişim yazısı alanında çıkan API Key 'i kopyalanır.

Eğer daha önce API bilgisine hiç erişim sağlanmadıysa bayi panelinin sağ üst kısımda bulunan Mesajlar butonuna tıklanır. Mesajlar sayfasından ÇiçekSepeti Destek Ekibine Sorun seçeneği ile destek ekibine ulaşılır ve API bilgilerine erişim sağlanır.

Çiçeksepeti Entegrasyon Başlatma

Çiçeksepeti API bilgilerine erişildikten sonra Payer panelinde üst alandan "+" butonuna tıklanır. Açılan pencereden Çiçeksepeti seçilir.

Açılan ekranda Çiçeksepeti Entegrasyonu alanında Çiçeksepeti API Key alanına API Key bilgisi yazılır ve Kaydet butonuna tıklanır.

Çiçeksepeti Gösterge Paneli

Çiçeksepeti Gösterge Paneli'ni görüntülemek için Çiçeksepeti üzerine gelip Gösterge Paneli seçeneğine tıklanır.

Gösterge paneli altında mağaza bazında siparişler ile ilgili istatiksel veriler görüntülenebilir. Paket kullanım istatistikleri görüntülenebilir. Mağazaya gelen siparişler, "Siparişler" alanında görüntülenir. Sipariş satırında "İşlemler" butonuna tıklayarak sipariş ile ilgili işlemler gerçekleştirilebilir.

Genel Arama bölümünden Numara, Müşteri gibi değerler ile arama yapılabilir. Sayfada gösterilecek kayıt sayısı sol alt kısımdan düzenlenebilir. Sağ al kısımdan sayfalar arası geçiş yapılabilir.

Pazaryeri Soruları alanından mağazaya sorulan sorular görüntülenebilir ve cevaplanabilir.

Çiçeksepeti Sipariş Aktarımı

Çiçeksepeti sipariş aktarım işlemleri 3 şekilde yapılır:

- Tarih aralığı belirterek sipariş aktarımı - Sipariş id değeri ile aktarım - Varsayılan sistem ayarları ile sipariş aktarımı

Tarih aralığı ile sipariş aktarmak için Çiçeksepeti Gösterge panelinde sağ üst köşede bulunan Siparişleri Aktar butonuna tıklanır. Takvimden uygun tarih aralığı seçilir ve Aktar butonuna tıklanır. Sipariş id değeri ile aktarım işlemi için ilgili alana id değeri girilir ve Aktar butonuna tıklanır. Varsayılan sistem ayarlarında aktarım yapmak için yine aynı menüde Sistem Ayarları İle Aktar butonuna tıklanır.

Çiçeksepeti Ürün Aktarımı

Çiçeksepeti ürünlerini Payer'e aktarmak için Çiçeksepeti Menüsü > Çiçeksepeti Ürünleri seçilir.

Açılan ekranda Payer'e aktarılmış olan Çiçeksepeti ürünleri görüntülenebilir. Sağ üst köşede bulunan Çiçeksepeti Ürünlerini Aktar butonuna tıklayarak Çiçeksepeti ürünleri Payer'e aktarılabilir.

Ürün Yayına Çıkarma

Çiçeksepeti ürün yayına çıkarma ekranında Kategori Eşleme sekmesinde ürünü Çiçeksepeti üzerinde yayına çıkarmak için kategori seçme işlemi tamamlanmalıdır.

Ardından Ürün Detayları sekmesine geçiş yapılır. Bu sekmede ürün adı, barkod, fiyat ile ilgili kontroller ve düzenlemeler yapılabilir.

Sayfanın aşağısında ürün detayları ve görseli ile ilgili kontroller ve düzenlemeler yapılabilir.

Ürün bilgileri ile ilgili kontrol ve düzenlemeler tamamlandıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde bulunan Ürünü Satışa Çıkar butonuna tıklanarak ürün ilgili pazaryerinde satışa çıkarılabilir.